onsdag 22 december 2010

Presentkort

Idag har jag gjort ett presentkort som min sambo ska få i julklapp. Jag har bokat en övernattning på Sätra Brunn Spa och jag har ju självklart bokat till mig själv också. Barnvakt är redan fixat så nu ska vi bara njuta av att få sova utan att bli väckta samt äta god mat. Jag har varit där tidigare och kan verkligen rekommendera stället. Inne i kortet har jag skrivit vad som väntar honom.

 God Jul-stämpel från Inkido och den andra stämpeln från Roxy stamps, väldigt användbar enligt mig.

Jag går just nu på stickskola hos min svärmor, så här långt har jag kommit på min första raggsocka och nu närmar sig det svåraste- att sticka hälen. Nåja, med hjälp så ordnar det sig säkert.


Tyvärr så fick jag inga bilder på resultaten från pysselkvällen vi hade på mitt arbete. Får göra ett nytt försök vid nästa pysselkväll.
Om det inte blir fler inlägg innan jul så vill jag passa på att önska er alla en riktigt God Jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar