söndag 29 maj 2011

Ännu ett kort

Jajamensan, nuförtiden blir det bara kort. Jag har ingen inspiration för att göra LOs, den kommer väl så småningom...

Imorgon ska vi ha en avtackningsmiddag för en kollega som går i pension. Eftersom jag inte kan vara med på middagen har jag gjort ett kort. Det är som vanligt papper från spillbitslådan, jag kämpar på med att tömma den. Tyvärr så har jag ju då glömt bort vilka pappersmärken det är, det får ni ha överseende med.



Tidigare idag var jag på Uppsalas scrap- och pysselmässa, trodde att jag skulle handla lite mer än vad jag gjorde men en del blev det iaf. Cardstock behövs alltid, lite blommor, en spellbinders die, en magnoliastämpel, ja det var allt. Konstigt att inte köpa några mönsterpapper ;-) men jag har ju så många hemma, samvetet tillåter mig inte att lägga fler på lagret.

Ha en bra vecka!

(Förresten, det blev bakat i helgen. Chokladmuffins med dumlekola i- de var smarriga.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar