tisdag 26 juli 2011

Hemma igen

Efter en semestertripp till Skåne och Jylland så är vi nu hemma igen, visst är det skönt att vara borta men ordspråket "Borta bra men hemma bäst" stämmer verkligen. Att ta sig en kvällsrunda i trädgården och kolla hur det går med odlingarna är verkligen rogivande, det är inget måste utan bara för nöjes skull vi odlar lite av varje.

Lite pysslande blir det då det regnar (vilket det hittills inte gjort så mycket) så jag har färdigställt de sista layouterna från pysselträffen i Övergran.

Den första är en månads-LO, jag måste verkligen ta tag i dem!!! Eftersom jag håller dem enkla så tar de ju faktiskt inte så lång tid att göra.



Denna LO är jag inte så nöjd med då det är ett hastverk men den blev lite bättre då jag gjorde små ändringar som att lägga till kuvertet med min journaling. Kuvertet är gjort efter Kamillas tutorial. LOn gjordes till en av utmaningarna på pysselträffen och man skulle ha med något gult, band, förpackningsrester och något mer som jag glömt. Jo, något handritat var det ju - mitt blev så fult så jag dolde det bakom kuvertet ;-) och den lämnades aldrig in till tävlingen heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar