söndag 10 juli 2011

Pysselträff

Igår var jag på Scrapgalens pyssleträff i Övergran. Precis som förra gången var det väldigt mysigt med god mat och härliga scrappare.
Jag var väldigt produktiv och fick gjort 6 LOs varav 3 behöver lite rubriker så de visar jag när de är helt klara.

Denna blev jag supernöjd med, Maja Design-papperna var ju som gjorda för denna bild.



Detta foto är taget förra året då Josefin fick smak på Ballerina kladdkaka och den är fortfarande bäst ;-)
Nuförtiden är hon dock inte lika kladdig då hon äter den.


Ytterliggare en LO med Maja Design-papper, det passar bra att Josefins kusin heter Maja :-)
Detta foto tog min syster på midsommar, det är så bra tycker jag! LOn blev jag också väldigt nöjd med.

Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och äta rabarbercheesecake, ha det bra!

1 kommentar:

  1. Hej, du är så duktig på att göra LO,s. Men det måste vara tacksamt att göra på så fina foto på din tös :) Hon är ju så söt. Ska bli spännande att se de andra du har gjort. Ha en fortsatt skön sommar, kram Gertrud

    SvaraRadera