torsdag 19 april 2012

Påskkärring

Josefin var utklädd till påskkärring sista dagen på dagis innan påsk, alla barnen var utklädda och en "riktig" påskkärring landade i trädet på gården till alla barnens förtjusning. Jag visste direkt att jag ville göra något med prickar pga förklädet och när jag såg Svensk scrapbookings skiss för april passade den ju perfekt.

 Jag har använt en stencil för att göra prickarna med distresser och akrylfärg.
 Det utklippta fotot är fastsatt med 3D-kuddar.

Jag har också använt tårtpapper som är mistat, fjädrar, band, washitape och olika blommor.

Jag har nog aldrig gjort en såhär färgglad LO tidigare men kul var det. LOn är mer färgsprakande IRL, det blir lite blekt när jag tar kort...

2 kommentarer:

  1. Hej Cecilia, vilken härlig LO du har gjort. Man blir så glad när man tittar på den. Så stor din tös har blivit. Ha det gott, kram Gertrud

    SvaraRadera
  2. Cecilia, kan du tänka dig att ta bort ordverifieringen på din blogg? Ett elände att se vad det ska stå. Kram Gertrud

    SvaraRadera