måndag 27 augusti 2012

Sikta mot stjärnorna....

Jag har gjort ytterliggare sidor i min Art Journal, denna gång gjorde jag den första dubbeln.
Jag har ännu inte köpt någon "riktig" Art Journal-bok utan kör med en enkel anteckningsbok i vilken jag limmar ihop ca 3 sidor för att få de lite tjockare. Det har fungerat bra men nu när jag verkligen har fastnat i detta så vill jag satsa på någon mer renodlad bok som också är lite större, får se vad det blir.




Ojdå, bilderna är i olika storlekar- varför då? Nåja, det får ni stå ut med samt att de är fotograferade på kvällen. Det är ju oftast då det finns tid till lite pyssel...

Scrappa lugnt!

2 kommentarer:

  1. Det ser kul ut det där och din LO ivförra inslaget är så härligt somrig.


    Ha det gott!!

    SvaraRadera
  2. Jätte fina sidor du gjort :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera