söndag 16 september 2012

Mums!

Nu är jag hemkommen efter två dagars pysslande, trött men fylld av inspiration. Det finns så många otroligt duktiga scrappare runt om i landet och det är verkligen häftigt att samlas såhär för att lära och inspireras av varandra.

Jag lyckades göra 4 LO, 4 kort (varav 2 julkort, lika bra att börja) och 3 sidor i min Art Journal. Tänkte nu visa en LO som också blir mitt bidrag till veckans skiss hos Scrap-Perra.

LOn handlar om när jag och Josefin bakade kanelbullar kl 7 en söndagmorgon, hon brukar ju vakna mellan 0500-0530 så vi får mycket gjort på helgerna :-)




Jag hade sedan tidigare ett utklippt hjärta i OH-plast som jag nu lade på ett vitt cardstock och mistade över med Dylusions blå mist, de har sådan klar färg -me like! Doodlade runt hjärtat och rev till lite papper, klistrade dit fotona och stänkte lite svart mist. Klistrade dit några blå bling-stenar och dekorerade med olika knappar. Lite journaling och en rubrik senare var det klart.

Kram!

3 kommentarer:

  1. Härlig LO och tack för att du deltog i veckans skiss!!!

    SvaraRadera
  2. Ni ser ut att ha en mysig morgon. En jättefin LO. Ha det gott, kram Gertrud

    SvaraRadera
  3. Hej! Vad kul att jag nu vet vem du är till utseendet också;) Känner ju igen dig från träffar men inte kopplat ihop dig med ditt nick:) Själv gjorde jag 2 layouter på lördagen och det är helt okej för mig;) 7,5 timme tog den första och 1 timme den andra:) Din sida är jättefin men tuffat att vakna sådär tidigt;) Kram!

    SvaraRadera