söndag 14 april 2013

Tjoho!

I torsdags var det en färgutmaning i Facebook-gruppen "En kväll- en utmaning" där vi skulle använda lila och brunt. Jag hittade ett kort på Josefin där hon har en lila solhatt och sedan letade jag upp lite spillbitar och andra div papper. Jag hittade inga rena bruna papper utan det blev i olika nyanser från ljust till mörkare.
Jag tog fram en av mina stenciler och min nyinköpta Lumiere metallic akrylfärg (den glänser så härligt) och gjorde lite chevron- mönster här och där. Stämplade med en stämpel från Prima innan jag klistrade fast mina papper och fotot.
Sydde några stygn med lingarn och fäste mina blommor och rubrik.


Lila är ingen färg som jag normalt använder så ofta förutom i min AJ men här blev jag riktigt nöjd.

Kram!

1 kommentar:

  1. Superläcker LO!Såå snyggt med chevrons!!En så somrigt härlig LO!

    SvaraRadera