onsdag 31 juli 2013

Glasögon

Efter en skön resa ner till mina hemtrakter i Skåne (lagom till värmeböljan och många härliga stranddagar) är jag nu tillbaka och så inspirerad till att sitta vid pysselbordet hela tiden. Men det är ju mycket som ska fylla dagarna så jag hittar lite tid här och där.
Idag blev det iaf hallonplockning med efterföljande syltkokning, det blev min favorit drottningssylt- vilken är din favorit?
Igår lyckades jag göra ännu ett bidrag till Scrap-Perras sommartävling. Vi skulle scrappa en LO om vår vardag och jag valde mina glasögon eftersom jag tvättar dem varje morgon. Jag avskyr smutsiga glasögon! Jag bär ju dem alltid så det är kanske därför jag är petig ;-)


1 kommentar:

  1. Nu har jag kollat runt lite bland allt fint dugjort! Framför allt kikade jag på det du gjort till utmaningarna hos Scrap-Perra, så mycket fint!! En del har jag ju redan sett och beundrat i forumet. Det här är iallafall min absoluta favorit! Glasögon.. Så häftig!!
    Ha en toppenhelg!!

    SvaraRadera