torsdag 10 oktober 2013

Battle 4

Nu var röstningen slut så då får vi visa upp våra bidrag till European scrap battle runda 4. Imorgon får vi veta vem som går vidare till runda 5.
Reglerna inför denna runda var att använda minst 3 olika pappersblommor och ha med ett blommönstrat papper. Jag blev så inspirerad av detta och ville kombinera det med en tutorial jag sett inne hos Gerry van Gent (cirkeln) som jag tyckte skulle passa till min LO.
I mixed media-kategorin testade jag att göra ett ansikte då jag ville ha en blomsteruppsättning i håret, det var inte helt komfortabelt att göra ett ansikte men man måste ju utmana sig själv ibland. Det är väl också vad denna tävling går ut på med alla olika utmaningar vi får.



Kram!

1 kommentar:

  1. Båda bidragen är underbart vackra! Jag röstade på båda två.

    SvaraRadera